onsdag 24 mars 2010

24 mars - Ett år med bloggen Naturlig dagbok

.. Nu har ett år passerat med bloggversionen av Naturlig dagbok. Det var alltså den 23 mars 2009 som jag började skriva den på detta sätt.
Den har blivit alltmera besökt och jag vet från gensvar jag får att många tittar in med regelbundenhet för att hålla sig à jour med vad som händer i bygden naturellt och kulturellt.
.
Det gläder mig mycket att skriva denna Naturliga dagbok. Och själv har jag nytta av den också genom att jag kan gå tillbaka och se hur saker och ting hängde ihop egentligen. Det gläder mig också mycket att kunna konstatera att 14 288 personer var inne och hälsade på under detta första år.
.
Många av er har lämnat kommentarer på bloggen eller i mejl till mig. Men jag skulle gärna önska att jag fick ännu flera direkta reaktioner från alla er läsare. Var inte blyga! Det är ju inte jag!
.
Jag önskar er alla ett Nytt Gott År med Naturlig dagbok!
.


2 kommentarer:

  1. Gratulerar på 1-årsdagen!
    För oss hör det till de dagliga rutinerna att gå in på din sida.Vi uppskattar speciellt dina naturupplevelser, Alltid trevligt att läsa.
    Ulla K.

    SvaraRadera