fredag 3 februari 2012

3 februari - 50 000 besökare

.
Under den kommande helgen voltar besöksantalet till min "Naturliga dagbok" över gränsen 50 000, sedan den 23 mars 2009.
Det vill jag fira, eftersom det är alldeles fantastiskt, genom att lotta ut den lilla akvarellen på en sjungande blåmes.
Det är en illustration till en liten dikt jag skrev häromdagen i bloggen. (se 30 januari).



Skicka en hälsning till mig angående detta jubileum via mejl med namn och adress inkluderat. På söndag natt kl 24 "stänger jag butiken" och på måndag får du reda på om du vunnit.
Lycka till!


1 kommentar:

  1. En sådan där liten mes såg jag i busken härutanför idag. De är så pyttiga och gulliga.

    Det inventerades och räknades ju fåglar i helgen och jag läste att pilfinken vann racet här i Kristianstad.

    Vi ordnade ju ett träd med lite allt möjligt gott för småfåglarna här i Paradiset. "Tyvärr" har vi en jägare som visserligen numera måste räknas som pensionerad men ändå pigg för sin ålder.

    Du har ett mejl att vänta :-)
    Hälsningar Ingela

    Dina naturmålningar är väldigt fina och faktum är att precis en sådan där lite gynnare var det jag såg ;-)

    SvaraRadera