onsdag 9 december 2009

9 december - Öppen ateljé i helgen

.
Kom som du är och ta det som jag har det!
.
Varför inte en domherre - nu när det är juletid.
.
Så lyder min inbjudan till er alla under kommande helg och "Öppen Ateljé Gebbe". Jag finns till ert förfogande mellan kl 11 och 16 på fredag , lördag och söndag den 11- 13 december här i min ateljé i Ödeshögs centrum.

Jag har mycket arbete på gång, allt är långt ifrån i ordning eller färdigt; lite stökigt med andra ord, men som så många brukar säga: precis som det ska va´ hos en arbetande konstnär.

Självklart hoppas jag att du uppmärksammar min inbjudan, tar med dig dina vänner och passar på att komma hit.
Se originalet och trycket av min senaste stora illustration: " ett gotländskt rikkärr", nya akvareller, oljor, kort, brickor m m och tre livslevande brandmöss i mitt skyltfönster.
.
Välkommen!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar