fredag 26 oktober 2018

26 oktober - Bilder från en vernissage

.
Förra helgen var det vernissage på min utställning på Galleri Kraftverk i Mjölby. Det blev en trevlig och lyckad föreställning, tycker jag, med många goda och glada vänner, konstintresserade, ungdomsvänner och bekanta på besök. 
Det var ungefär femton år sedan senast som jag visade min konst i ungdomsstaden och jag gladde mig själv mycket åter återkomsten.
Galleriet är ju som jag tidigare här i min Naturliga dagbok har berättat, värd ett besök av eget intresse. (Se nedan).

Nu kommer min utställning att fortsätta vara öppen lördagar och söndagar framöver till den 11 november. Passa på! Det är den värd!

Välkomna!

Nedan följer ett persongalleri från vernissagen den lördagen den 20 oktober.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar