fredag 1 april 2011

1 april - Katten också!

.
Jag skulle behöva bloggsupport. Det är inte roligt att skriva längre. Det måste vara en bugg i systemet som gör att allt jag försöker redigera bara blir kaos. Hur jag än försöker med olika vägar och medel lever problemen sitt eget liv. Nu har jag säkert suttit två timmar innan jag slutligen har lyckats få till det som jag vill. Finns det någon som kan komma med hjälpande förslag. Finns det nån support på blogspot? Katten också!!!! ..


Kattens ögon blixtrar.










Katten skriker ut sin skräck i grova jamanden. Den sitter fem meter upp i en av lindarna runt kyrkan, längst ut på de tunna grenarna och den är ur stånd att ta sig tillbaka. En samling människor står därunder och diskuterar.

En korg hissas upp.
















Mats från Syllerstorpetts upplevelsecentrum kommer med en evakueringskran. När korgen närmar sig jamar katten än våldsammare men den vågar och kan inte komma undan.

Sven-Erik med katten.











Med grova handskar på händerna når Sven-Erik katten med yttersta fingerspetsarna och drar ner den i sin famn. Katten är räddad. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar