torsdag 19 maj 2022

19 maj - En vecka kvar till Konstrundan 2022

Penslarna glöder. Det är endast en vecka kvar till vernissagen i Konststrundan - Konst runt Omberg - 2022.

Arbetet är intensivt och doften av oljefärg ligger tung i Ateljé Gebbe. Jag har ändå kommit så långt att jag något börjar luta mig tillbaka och känner att det räcker och duger även så här långt. Sen får jag se vad det blir till slut av mina fulla intentioner.

Länk till den officiella hemsidan om Konstrundan. Här finns allt som du behöver veta om utställare och platser, tider, kartor och digitalt material.

Jag hoppas att ni alla som läser min Naturlig dagbok eller på annat sätt nåtts av våra gemensamma ansträngningar, löften och inviter verkligen passar på. Det är tre år sedan senast och det är 20-årsjubileum. Vår Konstrunda är värdefull och sevärd!



Välkomna alltså till Ateljé Gebbe mitt i Ödeshög 26 -29 maj kl 11 -17.

1 kommentar:

  1. K onstförslag från torsdag till söndag
    O Mkultur bjur in oss på, ett gott drag
    N å´t vi längtat till att få se
    T änk att igen på det få vara me´ !!!

    Med vänliga hälsningar
    Ewa-Britt Nilson

    SvaraRadera