tisdag 2 november 2021

28 oktober - Ateljébesök åter på tapeten.

Jag hade besök i ateljén förra veckan. Rotary Skänninge var här med smörgåstårta och chokladbiskvi. Curre, från cluben, och jag hjälptes åt att förbereda och med detta gjort gick det helt okej med tjugo personer på plats, fastän en smula mysigt trångt.



Några av besökarna från Rotary Skänninge.

Det blev första gången på snart två år med arrangemang i min ateljé och allt kändes både efterlängtat och lite nytt. Nästan tre timmar varade besöket och jag hann med att berätta om både det ena och andra, måla lite och svara på alla frågor. Alla blev nöjda, sades det och det blev en del hål på väggen efteråt också.

Jag vill passa på att slå ett slag extra för dylika events. Jag tar gärna emot besök. Jag kan arrangera med catering vid behov. 

Nu öppnar jag upp igen. Välkomna till Ateljé Gebbe!

2 kommentarer:

  1. Jo, det blev en fin kväll. Alla har längtat en hel del efter att ordna med sånt här. Nu hoppas vi på en positiv vändning även om det ser lite mörkt ut runt hörnet. Ha det!/Gebbe

    SvaraRadera