fredag 12 maj 2023

12 maj - Inför Konstrundan 2023

Nu är det nära. Jag är klar. Jag har målat färdigt alla de verk som jag planerat för, nästan, jo, nu kan jag inte göra mer, orkar inte, har inte tiden. Nu återstår allt det det där praktiska med inramning, som är på gång, hängning, listor, städning av det sista mm mm...

På torsdag den 18 maj öppnar vi våra verkstäder och ateljéer för Konstrundan 2023 som sen håller på fyra dagar till och med den 21 maj, varje dag kl 11 - 17.  Invigning på Ödeshögs torg kl 10 den 18/5. Varmt välkomna!

Klicka på bilden så kommer du till Omkulturs hemsida där du kan söka vidare på Konstrundan 2023 och få all information du kan behöva.

Jag upptäckte egentligen alldeles för sent att mina egna foldrar hade tagit slut men  hann precis få tryckt nya lagom till Konstrundan, genom ett snabbt samarbete med Ödeshögs eget tryckföretag "By Wind".



Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar