onsdag 21 april 2021

21 april - Ateljé Gebbe är öppet för besök

Nu på söndag, 25 april kl 11 - 16, öppnar jag för besök i min ateljé. Även den 2 maj återkommer jag med samma erbjudande. Och den 13 - 16 maj öppnar vi så årets konstrunda KONST RUNT OMBERG. Mer info om detta finner du i spalten till höger.

Jag har gott om utrymme i olika rum och kan ta emot upp till nio personer samtidigt och jag utgår ifrån att det kommer att bli tillräckligt luftigt och tryggt. Skulle det mot förmodan bli en ordentlig kö får man acceptera en stunds väntan, ty vi gör det hela omtänksamt och ansvarsfullt tillsammans. 

Det kommer att bli så bra, jag lovar! Ta en paus i livet och kom hit. Vi tar en kopp kaffe, samtalar och du kan kika runt på allt som händer och faktiskt få med dig något hem om du känner dig sugen.

Skulle du vilja komma en annan tid så går också det bra. Ring först 070 6781721 och boka tid eller sänd iväg en beställning via min fina hemsida - www.gebbe.se

Välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar