torsdag 15 mars 2018

15 mars - Besök i ateljén.

.
Jag fick besök i ateljén igår. Ett gäng härliga ungar från fritids Rödingen i Hästholmen droppade in under eftermiddagen fyllda av nyfikenhet och undringar.



Lärarna Camilla och Heli 



Barnen fick jag egentligen inte fotografera enligt de nya normer som gäller. Jag gjorde så här, men visst är det tragiskt att man måste vidta dylika åtgärder för att skydda barn av idag.

Vi hade det i alla fall kul och mysigt tillsammans en stund mitt i livet och kanske, vem vet, att det kan inspirera något av barnen för framtiden. Det är sånt jag hoppas på och ställer upp för.

Länk till ett Facebooksinlägg gjort av Camilla Linusson: 

https://www.facebook.com/camilla.linusson/posts/2024537134480494?notif_id=1521068460294272&notif_t=like_tagged&ref=notif

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar