söndag 8 januari 2023

8 januari - Uppdatering

Efter två dygn med rejält snöfall, vilket gav ungefär 2,5 dm av fluffigt täcke, börjar nu allt det fräscha och vita regna bort igen. 

Efter snöstormen fick vi hjälp av snälla grannar med både snöskottning och inköp av mat eftersom jag ännu är konvalescent och Ulla låg i feber. Vi är förstås oerhört tacksamma för denna generösa hjälpsamhet när det kniper som värst.

*

Jag får då och då förfrågningar om de små akvareller som illustrerar mina skriverier i naturlig dagbok.

- Är vargen till salu? Hur mycket kostar den?

Nu, tillbaka igen i ateljén efter nästan en veckas ofrivillig paus, lägger jag därför ut några av mina senaste alster för att testa hur hugade ni är. Först till kvarn gäller förstås.


Akvarell "Varfågel". Med ram 24 x 32 cm 1 500 kr. SÅLD!


Akvarell "Varg". Med ram 32 x 24 cm 1 500 kr. SÅLD!


Akvarellskiss "Havsörn". Med ram 26 x 26 cm 1 200 kr.


Akvarellskiss "Lodjur". Med ram 26 x 26 cm 1 200 kr. SÅLD!


Använd kontaktformuläret i spalten till höger, kommentarsfält nedan eller min mejl - gebbe@telia.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar