torsdag 25 mars 2021

25 mars - Öppen ateljé på söndag

Välkomna till Atelje Gebbe söndag den 28 april, kl 11 - 16

Jag ordnar med en Coronasäkrad möjlighet att få ta del av våren som har anlänt. Jag visar målningar av olika form och teknik, en del nytt men säkert också en del tidigare känt. Jag kommer att finnas tillgänglig med visir och avstånd för att ta emot er alla, men högst 9 personer samtidigt i ateljén. (Min ateljé är på ca 100 kvadratmeter).

Jag hoppas och tror att allt kommer att fungera väl och litar på att ni, kära besökare, tar ansvar för er del.

Just nu städar jag, en sedan någon tid tillbaka eftersatt syssla, hänger  tavlor och plockar fram övrig material som möjligen kan intressera.


Och inte minst målar jag små enkla akvareller, inspirerade av årstiden, vilka är både möjliga och lämpliga att ta med hem för en rimlig penning.

Vet att du kan alltid ringa mig om du vill komma en annan tid, när det passar dig: 070-6781721.

Varmt Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar