måndag 24 februari 2020

24 februari - Ett brev

.
Det händer att jag får små trevliga gåvor eller brev ibland. Kontakten med mina följare i sociala nätverk, på min bloggsida "Naturlig dagbok" och hemsidan gebbe.se blir kvitton på att mitt arbete i datorn fyller en funktion. Det behöver naturligtvis inte alls vara något stort eller påkostat.Underskatta inte glädjen jag känner över responsen i form också av små varma kommentarer och intressanta gensvar. Utan allt detta vore min insats inte värd ett dyft. Jag tar inget i livet för givet.



Så tack Ewa-Britt, du trogna vän i livet och på nätet för den kärlek du förmedlar och förlåt mig mitt slarv och min ständiga glömska.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Nu lyste Du lindlövs
    vackert dagen för mig!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu lyste Du upp dagen för mig
    absolut lindlövsvackert!
    Stort TACK!
    Ewa-Britt

    SvaraRadera
  3. Härligt Ewa-Britt! Allt fungerar som det ska och lindlöven de vackra, hjärtformade är sköna under alla årstider! /Kram från Gebbe

    SvaraRadera