tisdag 26 maj 2009

26 maj - Efter Konstrundan 2009

Så blev slutligen dammsugaren utbytt mot konstnären själv och Konstrundan 2009 kunde startas.

Jag själv och Ulla utanför Ateljé Gebbe. Vi väntar på de första besökarna. Allt är serverat.
.
Så är den över - Konstrundan 2009 - med massor av kul förberedelser och svett, intresserade besökare och familjesammanhållning. Jag räknar med att cirka 2 000 personer besökte min ateljé under de tre dagarna. Det är naturligtvis fantastiskt.

Nu är det dags att ta lite paus i skapandet. Sommaren gör ju sitt intåg just nu och jag tänker försöka hinna med lite allmän njutning framöver.

Ja förstås, deklarationen släpar ännu efter och jag har deadline nästa tisdag, säger min revisor. Gräsmattorna kräver ständig och frekvent ans och alla fröpåsarna ligger ännu osådda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar