Efter en följd av år med arbete och omtag känner jag att jag slutligen hunnit fram. Jag kommer inte längre och vill inte heller. Nu är oljemålningen över mitt paradis på jorden - Tåkern vintertid - äntligen i hamn. Jag menar att det är ett slags signaturverk och jag presenterar det under Konstrundan, som startar nu i veckan, den 14 - 17 maj.
Kom hit och se med egna ögon.
Gebbe med familj hälsar er alla varmt välkomna.


Så vackert! Och önskar en fin konstrundahelg med allt det vackra och fina. Efter så mycket gediget arbete.
SvaraRaderaTack Monica!
SvaraRadera