fredag 1 juli 2022

2 juli - Heda Marken

Imorgon den 2 juli hittar du mig på Heda Marken, Ödeshögs kommun i Östergötland, på en av våra mera traditionellt inriktade marknader med genuin hantverkskaraktär - inget krafs så långt ögat når!

Jag har varit med under hela resan, var till och med delaktig i initiativet en gång i tiden och jag har bara missat egen medverkan en enda gång under alla år, oavsett väder och vind.

Nu är det alltså dags igen. Jag sitter, eller står, målande, pratande och umgående med alla som vill vara med. Vi brukar ha sååå trevligt tillsammans.

Klicka på bilden för att ta del av en video. 

Som alltid målar jag något på plats. Jag har kallat dessa små direkta alster för "Gebbisar" och det gör jag i år också - med underrubriken 2022 "Blommande bygd". Sen finns det förstås mycket annat på plats dessutom.

Hoppas att vi ses!

Gebbe med familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar