måndag 9 november 2009

9 november - Skylten om Gotlands rikkärr

.
Klicka på bilden så kommer du till en sida där jag presenterar hela det här arbetet.
.
Det är måndag. En bra dag. För precis just nu har jag satt de sista penseldragen i artarbetet på den nya skylten som jag gör för Gotlands länsstyrelse, vilken till våren skall sättas upp i de gotländska rikkärrsreservaten. Nu återstår bakgrundsteckningen som jag skall göra i blyerts, och därefter repro arbete, digital bearbetning och tryckning.
.
Så här långt är det mesta gjort men än får jag inte slappna av.
.
.

2 kommentarer:

  1. Det blir så himla fint pappa! Vad stolt jag är över dig. Kanske kan jag få låna en av trollsländorna till en framtida tatuering så småningom... Puss och kram, hoppas din lilla fars-dags-present kommer fram idag. Du kan väl aldrig gissa vad det är?!

    SvaraRadera
  2. Inte klokt vad du är duktig.:-)

    SvaraRadera