fredag 4 september 2015

4 september - Hemkomst och firande

.
En veckas firande med fru, barn o barnbarn är nu ett avslutat kapitel. Två födelsedagar den 27 augusti; äldst och yngst!


Hel familjen samlad - foto Karin Björkman.

Det blev en härlig tid tillsammans för oss alla tolv, med sol och värme, salta bad, god mat och allt det där andra som hör resandet och samvaron till och vi är nu alla uppfyllda av goda minnen för framtids behov.



Så kan man fira en sjuttioårsdag på bästa sätt. 
Flera morgnar satt jag ensam vid ebbstranden och mötte solens uppgång långt där borta i riktning mot Afrika. Då var temperaturen som allra bäst. 

Helt klara med firande är vi inte.
Imorgon lördag den 5 september kl 16 och framåt, öppnar jag min ateljé för alla de vänner och bekanta som vill och kan och önskar sig en stund tillsammans med mig och min familj.

Välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar