fredag 29 november 2019

29 november - Julsalong

.
Ursäkta om jag tjatar en aning, men här kommer en ny påminnelse om min Julsalong 7 - 8 december kl 11- 17.
I onsdags skrev Lotta Hofström ett reportage till Östgötatidningen vilket jag gladde mig över och på onsdag i nästa vecka har jag dessutom levererat annonsmaterial till ytterligare en påminnelse. Man måste ligga i för att synas i dagens medieflöde!



Faksimil ur tidningen Östgötatidningen 27 december 2020 av Lotta Hofström.

Lite ledsamt blev det dock att datum inte nämndes i artikeln och jag befarar därför att publiken undrar om när det hela faktiskt äger rum och kanske står några intresserade här utanför min ateljédörr nu på lördag - söndag, en vecka för tidigt. Detta kan jag dessvärre inte göra något åt, eftersom det är dop av vårt minsta barnbarn Hannes så dags i Vårdnäs kapell, Brokind, vilket naturligtvis har all prioritet utan jämförelse.

Jag har satt upp en stor affisch på dörren med gällande tider och jag hoppas på förtida eventuell förlåtelse och hälsar alla varmt välkomna den 7 - 8 december.

Jag arbetar på träget och här är mitt senaste alster, en akvarell i enkel ram som jag döpt till "Vinterkväll vid Stugan", starkt inspirerad av mitt liv vid Tåkernstugan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar