söndag 17 november 2019

17 november - Öppen Ateljé till jul

.
Lördag - söndag den 7 - 8 december kl 11 - 17 kommer jag att öppna Ateljé Gebbe för utställning och minimarknad. 
Jag arbetare gediget med förberedelserna inför detta lilla evenemang, målar nytt och har målat klart lite äldre alster, sorterar kort, har skaffat hem brickor och böcker, städar, fejar och grejar med annons ... det blir gärna mycket mer än man tänker och det är väl bra, att man tar tag i något.

Jag kommer att datera upp min blogg och min hemsida om det hela men börjar så smått med att här presentera några alster som är på gång.

Boka in och känn er varmt välkomna!














4 kommentarer:

  1. En liten undran: var bor du? Jag menar, var håller utställningen hus?

    SvaraRadera
  2. Hej Elisabet!
    Det var ju en rimlig undran ...
    Min ateljé ligger mitt i Ödeshögs samhälle, Storgatan 13 och Ödeshög finns i västra Östergötland.
    Har du möjligheter är du mycket välkommen. jag kommer att ha öppet mellan 11 - 17 båda dagarna, har jag tänkt mig.

    SvaraRadera