onsdag 13 september 2017

13 september - Föreläsning i Vadstena

.
Den späckade gårdagen avslutades med att jag höll mitt föredrag om "Fåglar på mitt sätt" vid Vadstena föreläsningsförening i ett bildspel till egna små illustrationer.
Allt fungerade till slut nästan perfekt och jag kände att min insats var uppskattad.

Jag höll säkert på för länge, en timme och tjugo minuter, men publiken var tålmodig och ville att jag skulle fortsätta trots "överdriften" och jag fick stora applåder av auditoriet, blomma, besked om välkommen tillbaka samt ett nybakat bröd av ordförande Ingegerd Lindaräng.



Salen blev full till nästan sista plats, vilket betyder cirka 60 personer, fantastiskt. Många av åhörarna kände jag sen tidigare.

Årets föreläsningsserie fortsätter enligt nedan Passa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar