måndag 19 februari 2018

19 februari - Skylten är klar

.
Den 8 februari skrev jag om ett litet projekt som jag har börjat arbeta med. (Se nedan)
Mjölby golfklubb har via ett NoLa-projekt från Länsstyrelsen i Östergötland beviljats anslag med pengar till miljöåtgärder för dammarna på sin golfbana vid Miskarp och jag som illustratör har fått jobbet att göra den informationsskylt som ingår.




Skylten är färdig nu. Jag har just sänt iväg ett korrektur till styrelsen och om detta blir godkänt lämnar jag materialet direkt till tryckeriet och går vidare i mitt liv. 
Det är alltid en go känsla när ett beting är färdigt och tillfyllest. 

2 kommentarer:

  1. Information som heter duga
    kan ju bli ÅRETS FLUGA!

    EBN

    SvaraRadera
  2. Tack för poesin Ewa-Britt. Du får nog börja spela golf för att få uppleva den på plats!
    Gebbe

    SvaraRadera