torsdag 29 oktober 2015

29 oktober - Positiva besked om konstutställningar har kommit slag i slag

.
Bara för någon vecka sedan fick jag det glädjande beskedet att jag fått med ett konstverk till den prestigefyllda och jurybedömda "Höstsalong 2015" på Edsvik Konsthall i Sollentuna. En oljemålning.
I lördags var det vernissage men då hade jag tyvärr ej möjlighet att närvara, men tänker mig förstås att se utställningen så fort jag få tid.



Igår kom ett nytt positivt meddelande. Jag kommer att vara med på Katrineholms Konsthalls jurybedömda "Decembersalong" med ett verk; den här gången i form av den stora akvarell som jag kallar "Volvos Värde Varar"



Det är mycket som meddelats mig nästan slag i slag; för en konstnär upplyftande ting att känna sig stolt över, nämligen deltagande i två jurybedömda utställningar inom loppet av någon vecka. Fantastiskt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar