tisdag 27 maj 2014

27 maj - Inför Konstrundan 2014

.
Det har inte blivit så mycket skrivet i min Naturliga dagbok den senaste veckan.
Konstrundan 2014 står för dörren och det är rackarns mycket att ombesörja. Där finns förklaringen!

På torsdag den 29 maj öppnas dörren till Ateljé Gebbe och du är varmt välkommen hit till mig mitt i Ödeshög. 


Torsdag  - söndag den 29 maj - 1 juni, kl 11 -17. 








Hela programmet och alla deltagare, kartor m m hittar du under nedanstående länk , sök vidare till "Konstrundan":




Välkommen till en konstrunda utöver det vanliga i skön Ombergsbygd!

Och nu blir det väl inte så värst mycket mer skrivet under några dagar framöver heller. Bara så att du vet och  förstår.

1 kommentar:

  1. Min vän,
    hoppas att du får en bra helg med många besökare och en god försäljning av dina fantastiska konstverk.
    Rosenfinkens "nice to meet you-strof" ger en fin inledning till en förväntad skön sommar på ön. Hörde vi den i Tåkern på 60-talet? Såg jag kanske också en Lärkfalk svepa hastigt förbi framför bilen utanför Kårehamn? Tidigt!? Kommer du ihåg alla dessa falkar som jagade sländor på Gotland, när vi var där hos Johan?Trots nordliga vindar och ett bakslag i form av en temperatur på maximalt tio grader
    känns det bra. Öland lever, det händer hela tiden något, det går framåt med en sommar i antågande.
    Ölandsvännen!

    SvaraRadera