torsdag 26 januari 2012

26 januari - Förkylning, isvandring och medverkan i radio

.
Ett par dagars intensiv förkylning måste nog ändå gå an. Det är som det är just nu. Bara man slipper långdragenhet.

Jag hoppas åtminstone känna mig bättre till på söndag kl 11.00 vid Glänås (29/1), ty då ska Lars och jag leda en isvandring på Tåkern igen i Ödeshögs naturskyddsförenings regi. Det har blivit en god tradition, fjärde året i rad, och en hel mängd människor brukar ställa upp med stavar, broddar, ispik samt fika i ryggan.

Sen på måndag den 30 januari har jag blivit inbjuden till Radio P4 i Norrköping att för Östergötlands lyssnare sitta i direktsändning mellan kl 15.33 - 15.55 och berätta om ...
... mig själv kanske.

Jag vet faktiskt inte.

Så på återseende/återhörande alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar