torsdag 28 juli 2011

28 juli - Saknade inlägg

.
Hej alla trogna läsare. Kanske saknar ni inläggen i min blogg. Det har varit tunt mer än halva juli. Förklaringen är att jag faktiskt har prioriterat annat en tid.

Först byggde jag en egen boulebana i vår trädgård (en av mina hemliga laster) sen var det två rum därhemma som behövde en rejäl översyn (de är färdiga nu och det blev jättesnyggt) och efter detta stundar bröllop, redan nu på lördag, för vår äldsta dotter Hanna. Så nu förstår ni varför det har saknats inlägg en tid.

Men, jag återkommer snart. Jag längtar efter skrivandet.


hälsar

Gebbe

2 kommentarer:

  1. Hej, Gebbe,
    Sänder en stor kram till din äldsta dotter på hennes stora dag.
    Jag ska sända en med min äldsta dotter också.

    Somriga hälsningar
    till dig och de dina

    Jörgen

    SvaraRadera
  2. Hej på dej!

    Vid det här laget kanske allt har fått ett annat tempo hos dig :-)

    Ni har haft en hel del att stå i förstår jag, men det känns fina fisken då det blir bra eller hur... då kan man så att säga simma lugnt eller lugnare... kanske njuta ett parti boule ;-) och smälta sinnesintrycken.

    Ha det gott
    Ingela, som efter en lång tids simmande i regn njuter solen... och strax ämnar mig ner till havet efter att ha skurat klart träfasaden på framsidan. För nu är vattnet varmt och skönt!

    SvaraRadera