söndag 19 juni 2011

19 juni - Dagsregn hör sommaren till

.

2 kommentarer:

  1. Min vän!
    Du ser på regnet med din pensel och färg, jag ser verkliga droppar av regn som faller utanför mitt fönster. Jag tar in det i sinnet, du för över det på papper. Du bevarar regnet för evigt, jag förvarar det inom mej, glömmer det och tar in nya regn. Ditt regn finns där alltid, mitt regn har jag glömt. Ditt regn gör att jag minns även mitt regn.
    Vackert är regnet med dina penseldrag. Jag njuter och känner det våta på huden.
    Skön sommar min vän.
    Din vän Frank

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig detsamma Frank och förhoppningsvis blir det en välbalanserad sommar av regn och sol för oss alla.
    Efter gårdagens rotblöta gråväder värmer solen igen, från en helskön blåhimmel.
    Precis så som man önskar.

    Gebbe

    SvaraRadera