fredag 2 juli 2010

2 juli - Heda marknad imorgon den 3 juli

.
Jag själv under arbete på Heda marknad.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nu är det åter dags för Heda Marknad. Varje första lördag i juli månad sedan snart femton år tillbaka i tiden bjuder vi in till en hantverks- och konstmarknad i Heda by, mellan Rök och Alvastra i Ödeshögs kommun i Östergötland. Ungefär 150 "knallar" finns på plats. Och allt är genuint och intressant - inget tjafs eller kommersiellt krafs.
Drygt 3 000 personer besöker marknaden.

Mängder med besökare gästar marknaden och också mitt stånd, där alltid någon form av konstnärligt arbete pågår. Utan Ulla och mina döttrar kunde jag aldrig klara detta.
.
Jag tycker att du skall komma hit. Jag lovar att marknaden är värd ditt besök. Då du är här hoppas jag förstås också på att du ska se vad jag bjuder på i år. Kolla böckern, korten, tändsticksaskarna, brickorna och alla nya bokmärken.
Alltså 3 juli kl 10 - 17 gäller.
.
Välkommen!
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar