måndag 29 mars 2010

29 mars - Variation

.
Jag borde ju egentligen måla mera.

Det regnar - ganska skapligt.
Jag vet att de första sädesärlorna har anlänt men inte till mig ännu och som det ser ut får jag nog vänta ytterligare någon dag.
.
Jag tror jag tar en sväng till det sociala fikat på kondis snart. Det är lite segt att börja annars. Men sen är det dags att strukturera upp denna måndag som kommer att bli varierad.
.
Dags att betala räkningar ( nytt rekord tyvärr) - ringa till Catharina, juristen i Skåne som vurmar för råkor, hon har lovat att vara mig behjälplig i kampen om fortsatt överlevnad i vårt län för dessa vackra fåglar - förbereda ett litet framträdande, kl 14 - 15.30 ska jag medverka i Ödeshögs församlings gemenskapshetsträff och berätta om något, jag måste bestämma mig för vad - läsa igenom handlingarna ännu en gång inför Ödeshögs kommunfullmäktige ikväll, jag är ju MP-representant där om det nu var så att du inte kände till detta - däremellan borde jag försöka måla något också, konstrundan närmar sig med stormsteg.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar